TVS Apache RTR 200 4V знаменує майбутнє серії Apache RTR. Його двигун Race Tuned Fuel Injection (RT-Fi) забезпечує стабільну високу продуктивність, а Super-Motо ABS забезпечує чіткий зворотній зв'язок і максимальний контроль при проходженні поворотів в будь-яких умовах гонки. Перші в сегменті технології, такі як Glide Through, Super-Motо ABS і регульована підвіска, розширюють межі інновацій, роблячи революційні технології ядром цієї потужної машини.
TVS Apache RTR 200 4V - Потужність і контроль
Переваги TVS Apache RTR 200 4V
Переваги та особливості конструкції TVS Apache RTR 200 4V
ПРОДУКТИВНІСТЬ (8)
Система вприску палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Арache RTR 200 4V оснащений технологією BS-Vl Race Tuned Fuel Injection (RT- Fi). Гонщики люблять Арachе RTR за поліпшені характеристики завдяки сміливому, футуристичному та потужному новому аватару. Переваги передової технології:
Підвищена потужність і економія палива
Підвищена довговічність двигуна
Контроль викидів
Безмежні відчуття від гонок
Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
1/8
ДВИГУН З СЕНСОРНИМ ЗАПУСКОМ FEATHER TOUCH
TVS Apache RTR 200 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 197,75 куб. см і запатентованим Raсе Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 20,8 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду. Двигун з Raсе Derived 03C зменшує теплову карту двигуна до 10°C забезпечуючи високу продуктивність і безкомпромісну довговічність. Легка вага поршня з покриттям NanofriKS забезпечує високий оборот двигуна з лінійною гоночною реакцією на дросель. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch. 2/8
Технологія Glide Through
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості, забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
3/8
ПРОСЛИЗУЮЧЕ ЗЧЕПЛЕННЯ RACE TUNED
Технологія Race Tuned Slipper Clutch підкреслює характеристики мотоцикла за рахунок зменшення зусилля зчеплення на 22% для більш швидкого перемикання на підвищену передачу, що дозволяє гонщикові домогтися кращого часу проходження кола. Це технологія також спрямована на забезпечення безпеки водія при перемиканні на нижчу передачу, запобігання зупинки заднього колеса при проходженні поворотів і підвищення стійкості мотоцикла за рахунок ефекту обмеження крутного моменту з противагою. Володіючи прекрасними гоночними характеристиками, він обіцяє різке і точне перемикання передач з мінімальними зусиллями.
4/8
ВИСОКОПРОДУКТИВНА РАДІАЛЬНА ШИНА
Арасhе RTR 200 4V оснащений гоночною радіальною шиною Remora з поліпшеним контролем тяги, стабільністю і довговічністю, які дадуть вам впевненість і легкість подолання поворотів.
5/8
RACING ORIGIN SPLIT CRADLE CHASSIS
Запатентоване TVS шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
6/8
Моношок KYB, налаштований на гонку
Зберігайте рівновагу в кожному повороті завдяки амортизатору KYB з плаваючим поршнем, який забезпечує точно налаштоване демпфірування стиску й відбою. Амортизатор налаштований на жорсткість, щоб забезпечити поліпшені враження від гонок.
7/8
Гоночний двоствольний вихлоп
Вихлопна система з подвійним глушником швидше виводить гази з камери згоряння, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть є більш яскравою та фірмовою.
8/8
Система вприскування палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Арache RTR 200 4V оснащений технологією BS-Vl Race Tuned Fuel Injection (RT- Fi). Гонщики люблять Арachе RTR за поліпшені характеристики завдяки сміливому, футуристичному і потужному новому аватару. Переваги передової технології:
Підвищена потужність і економія палива
Підвищена довговічність двигуна
Контроль викидів
Безмежні відчуття від гонок
Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
1/8
ДВИГУН З СЕНСОРНИМ ЗАПУСКОМ FEATHER TOUCH
TVS Apache RTR 200 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 197,75 куб. см і запатентованим Raсе Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 20,8 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду. Двигун з Raсе Derived 03C зменшує теплову карту двигуна до 10°C забезпечуючи високу продуктивність і безкомпромісну довговічність. Легка вага поршня з покриттям NanofriKS забезпечує високий оборот двигуна з лінійною гоночною реакцією на дросель. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch. 2/8
Технологія Glide Through
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості, забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
3/8
ПРОСЛИЗУЮЧЕ ЗЧЕПЛЕННЯ RACE TUNED
Технологія Race Tuned Slipper Clutch підкреслює характеристики мотоцикла за рахунок зменшення зусилля зчеплення на 22% для більш швидкого перемикання на підвищену передачу, що дозволяє гонщикові домогтися кращого часу проходження кола. Це технологія також спрямована на забезпечення безпеки водія при перемиканні на нижчу передачу, запобігання зупинки заднього колеса при проходженні поворотів і підвищення стійкості мотоцикла за рахунок ефекту обмеження крутного моменту з противагою. Володіючи прекрасними гоночними характеристиками, він обіцяє різке і точне перемикання передач з мінімальними зусиллями.
4/8
ВИСОКОПРОДУКТИВНА РАДІАЛЬНА ШИНА
Арасhе RTR 200 4V оснащений гоночною радіальною шиною Remora з поліпшеним контролем тяги, стабільністю і довговічністю, які дадуть вам впевненість і легкість подолання поворотів.
5/8
RACING ORIGIN SPLIT CRADLE CHASSIS
Запатентоване TVS шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
6/8
Моношок KYB, налаштований на гонку
Зберігайте рівновагу в кожному повороті завдяки амортизатору KYB з плаваючим поршнем, який забезпечує точно налаштоване демпфірування стиску й відбою. Мonoshосk налаштований на жорсткість, щоб забезпечити поліпшені враження від гонок.
7/8
Гоночний двоствольний вихлоп
Вихлопна система з подвійним стволом швидше виводить гази з камери згоряння, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть є більш яскравою та фірмовою.
8/8
СТИЛЬ (7)
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR200 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
1/7
Графіка, натхненна перегонами
Абсолютно нова графіка, натхненна перегонами, і оновлена гоночна естетика, розроблена, щоб віддати данину поваги гоночної ДНК, що надає мотоциклу динамічний вигляд, готовий до атаки. Це дозволить відчути вашу присутність на треку.
2/7
ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3-2-1-GO ... RACE ON: TVS Apache RTR 200 4V вітає вас буквено-цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку.
3/7
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Apache RTR 200 4V відтепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
4/7
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічно змодельований стріт-файтер, з м'язистим дизайном, розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно нова накладка бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає мотоциклу неперевершений вигляд.
5/7
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Аеродинамічна накладка двигуна відрізняється оновленою графікою, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
6/7
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для комфорту гонщика, даючи рейдеру впевнену хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
7/7
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR200 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
1/7
Графіка, натхненна перегонами
Абсолютно нова графіка, натхненна перегонами, і оновлена гоночна естетика, розроблена, щоб віддати данину поваги гоночної ДНК, що надає мотоциклу динамічний вигляд, готовий до атаки. Це дозволить відчути вашу присутність на треку.
2/7
ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3-2-1-GO ... RACE ON: TVS Apache RTR 200 4V вітає вас буквено-цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку.
3/7
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Apache RTR 200 4V відтепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
4/7
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічно змодельований стріт-файтер, з м'язистим дизайном, розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно нова накладка бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає мотоциклу неперевершений вигляд. 5/7
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Аеродинамічна накладка двигуна відрізняється оновленою графікою, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
6/7
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для комфорту гонщика, даючи рейдеру впевнену хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
7/7
БЕЗПЕКА (2)
Двоканальний Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим, Apache RTR 200 4V тепер оснащений технологією, що дозволяє нарізати трек. Двоканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
1/2
Рото-пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені рото-пелюсткові диски гальм (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Двоканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
2/2
Двоканальний Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим, Apache RTR 200 4V тепер оснащений технологією, що дозволяє нарізати трек. Двоканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
1/2
Рото-пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені рото-пелюсткові диски гальм (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Двоканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
2/2
Думка експерта
До вашої уваги огляд TVS Apache RTR 200 4V з Микитою Калининим, багаторазовим призером мото-чемпіонатів Укаїни та Світу.
Рекомендована ціна на TVS Apache RTR 200 4V
Рекомендована ціна на TVS Apache RR 200 4V в дилерській мережі
TVS Apache RTR 200 4V Showa
Немає в наявності
Оформити замовлення
TVS Apache RR 310
Немає в наявності
Оформити замовлення
TVS Apache RTR 160 4V
Немає в наявності
Оформити замовлення
TVS Apache RTR 180
ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ $ 1990 $ 1760* *КІЛЬКІСТЬ ОБМЕЖЕНА
Оформити замовлення
TVS Star HLX 150
ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ! 1550$ 1330$ *тільки до 08.12.2024. Кількість обмежена.
Детальніше
Кольорова гама
Виберіть колір свого TVS Apache RTR 200 4V
Матовий сірий
Матовий червоний
Перлинно-білий
Чорний глянець
Характеристики та обладнання TVS Apache RTR 200 4V BS VI
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням, Fi
;Об'єм двигуна; 197,75 куб. см
;Максимальна потужність; 15,32 кВт при 9000 об / хв (20,82 л.с.)
; Максимальний крутний момент; 17,25 Нм при 7250 об / хв
;Діаметр поршня; 66 мм
;Хід поршня; 57,8 мм
;Відношення діаметра до ходу; 1,14
; Інжектор; Bosch - Замкнутий контур
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск
;Холостий хід; 1550 ± 200 об / хв
; Запалювання; Карта системи запалювання
; Відношення потужності до ваги; 0,1 кВт / кг
;Ступінь стиснення; 10,0: 1
;Система охолодження; Масляний радіатор з гідророзподілювачем повітря
; Глушник; Подвійний глушник
; Зчеплення; Мокре багатодискове - 5-дискова прослизає конструкція
;Коробка передач; 5-ступенева
;Максимальна швидкість; 130 км / год
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; рама; Жорстка синхронізуюча рама з подвійним опорою і роз'ємом
;Передня підвіска; Телескопічна вилка з регулятором жорсткості
;Задня підвіска; Однотрубний газовий амортизатор
; Акумулятор; 12 В, 8 Агод VRLA
;Передня фара; Галогенний ліхтар зі світлодіодними габаритними вогнями
;Задній ліхтар; Світлодіод (LED) 2.5 Вт
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); 1,85x17
; Розмір обода (задній); 3,5х17
; Розмір шин (спереду); TVS 90 / 90-17 49P безкамерна
; Розмір шин (ззаду); TVS Eurogrip 130 / 70-17M c 62P безкамерна
; Передні гальма; Диск 270 мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 240 мм пелюсткового типу
; АБС; Двоканальний Super-Moto ABS
;Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВЕС І ОБСЯГ паливного бака; Висота; 1050 мм
; Довжина; 2020 мм (без бризковика), 2050 мм (з бризковиком)
; Ширина; 790 мм
;Колісна база; 1 353 мм
;Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 800 мм
;Споряджена маса; 152 кг
; Ємність бака; 12 л
; Резерв; 2,5 л
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням, Fi
;Об'єм двигуна; 197,75 куб. см
;Максимальна потужність; 15,32 кВт при 9000 об / хв (20,82 л.с.)
; Максимальний крутний момент; 17,25 Нм при 7250 об / хв
;Діаметр поршня; 66 мм
;Хід поршня; 57,8 мм
;Відношення діаметра до ходу; 1,14
; Інжектор; Bosch - Замкнутий контур
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск
;Холостий хід; 1550 ± 200 об / хв
; Запалювання; Карта системи запалювання
; Відношення потужності до ваги; 0,1 кВт / кг
;Ступінь стиснення; 10,0: 1
;Система охолодження; Масляний радіатор з гідророзподілювачем повітря
; Глушник; Подвійна труба, конструкція з подвійним стволом
; Зчеплення; Мокре багатодискове - 5-дискова прослизає конструкція
;Коробка передач; 5-ступенева
;Максимальна швидкість; 130 км / год
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; рама; Жорстка синхронізуюча рама з подвійним опорою і роз'ємом
;Передня підвіска; Телескопічна вилка з регулятором жорсткості
;Задня підвіска; Однотрубний газовий амортизатор
; Акумулятор; 12 В, 8 Агод VRLA
;Передня фара; Галогенний ліхтар зі світлодіодними габаритними вогнями
;Задній ліхтар; Світлодіод (LED) 2.5 Вт
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); 1,85x17
; Розмір обода (задній); 3,5х17
; Розмір шин (спереду); TVS 90 / 90-17 49P безкамерна
; Розмір шин (ззаду); TVS Eurogrip 130 / 70-17M c 62P безкамерна
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 240 мм пелюсткового типу
; АБС; Двоканальний Super-Moto ABS
;Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВЕС І ОБСЯГ паливного бака; Висота; 1050 мм
; Довжина; 2020 мм (без бризковика), 2050 мм (з бризковиком)
; Ширина; 790 мм
;Колісна база; 1 353 мм
;Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 800 мм
;Споряджена маса; 152 кг
; Ємність бака; 12 л
; Резерв; 2,5 л