TVS Apache RTR 180 був випробуваний на гоночній трасі, тому йому не звикати до міських доріг. Високопродуктивна і одночасно економічна техніка від TVS Motor протягом багатьох років безперервно удосконалювалася з використанням передових гоночних технологій і незліченних кіл на трасі.
TVS Apache RTR 180 - RTRevolution - найкраще співвідношення ціни та якості
TVS Apache RTR 180
ВСТИГНИ СПІЙМАТИ СЕЗОН!
$ 1990 ВСЬОГО $ 1799* *КІЛЬКІСТЬ ОБМЕЖЕНА
ЗАМОВИТИ
Стиль та продуктивність
Переваги та особливості конструкції TVS Apache RTR 180
ПРОДУКТИВНІСТЬ (6)
Квадратнотипний двигун RTR
Квадратнотипний двигун забезпечує надзвичайну продуктивність у будь-яких гоночних умовах. Двигун розроблений з коротким ходом, що забезпечує блискавичне прискорення. Гоночний двигун розвиває високий крутний момент, що забезпечує неперевершенні гоночні показники.
1/5
СИНХРОВАНЕ ЖОРСТКЕ ШАСІ
Хребет гоночної машини забезпечує жорсткість для кращого прискорення на прямій та гнучкість для агресивних поворотів. Це налаштування забезпечує гонщику абсолютну впевненість у перегонах на самому "краю леза".
2/5
ПІДВІСКА MIG
Спритність - це ключ до агресивної поведінки, і наша підвіска ідеально підходить для цього. Передня підвіска телескопічна з масляним демпфуванням, а задня - однотрубна, перевернута, газонаповнена з 5-ступінчастим регулюванням, що забезпечує безжальну міцність без зниження продуктивності.
3/5
ЕРГОНОМІКА ГОНКИ
Досягніть оптимальної гоночної позиції і отримайте максимум задоволення від їзди з першокласним регульованим роздільним кермом, педаллю гальма і важелями перемикання передач, які регулюються.
4/5
РОЗУМНА АЕРОДИНАМІКА
Розумна аеродинаміка накладки бака сприяє підвищенню продуктивності і знижує нагрів двигуна на 10°C.
5/5
Квадратнотипний двигун RTR
Квадратнотипний двигун забезпечує надзвичайну продуктивність у будь-яких гоночних умовах. Двигун розроблений з коротким ходом, що забезпечує блискавичне прискорення. Гоночний двигун розвиває високий крутний момент, що забезпечує неперевершенні гоночні показники.
1/5
СИНХРОВАНЕ ЖОРСТКЕ ШАСІ
Хребет гоночної машини забезпечує жорсткість для кращого прискорення на прямій та гнучкість для агресивних поворотів. Це налаштування забезпечує гонщику абсолютну впевненість у перегонах на самому "краю леза".
2/5
ПІДВІСКА MIG
Спритність - це ключ до агресивної поведінки, і наша підвіска ідеально підходить для цього. Передня підвіска телескопічна з масляним демпфуванням, а задня - однотрубна, перевернута, газонаповнена з 5-ступінчастим регулюванням, що забезпечує безжальну міцність без зниження продуктивності.
3/5
ЕРГОНОМІКА ГОНКИ
Досягніть оптимальної гоночної позиції і отримайте максимум задоволення від їзди з першокласним регульованим роздільним кермом, педаллю гальма і важелями перемикання передач, які регулюються.
4/5
РОЗУМНА АЕРОДИНАМІКА
Розумна аеродинаміка накладки бака сприяє підвищенню продуктивності і знижує нагрів двигуна на 10°C.
5/5
СТИЛЬ (8)
Стильна графіка
На трасі так само вражаюче, як і в парку, Apache RTR180 оснащений абсолютно новим камуфляжем і графікою швидкісних ліній, щоб передати непередбачуваний і імпульсивний характер мотоциклу, яка призначена для подолання всіх обмежень і ухилення від всіх радарів швидкості. Картатий прапор TVS Racing з смужками на легкосплавних дисках символізує гоночну ДНК кожної машини RTR на трасі так само вражаюче, як і в місті.
1/8
ЦИФРОВИЙ ДИСПЛЕЙ
Консоль оснащена таймером кола, індикатором максимальної швидкості, а також відображає іншу важливу інформацію. Він підсвічується для видимості в будь-якому умовах. 2/8
Кермові важки
Розроблені ковані кермові важки на RTR 180 забезпечують кращу керованість на дорозі.
3/8
СВІТОДІОДНІ ЗАДНІ ЛІХТАРІ
Задній ліхтар усіяний безліччю світлодіодних ламп, що робить його агресивним та запальним символом гонок. Фірмове візуальне враження, яке миттєво впізнається.
4/8
ГОНОЧНЕ ALCANTARA ПОДІБНЕ СИДІННЯ
Ретельно виготовлене гоночне сидіння розроблено для забезпечення максимального комфорту при тривалих перегонах.
5/8
СПОРТИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Звір дихає зсередини. Накладки бака з унікальною гоночною графікою і м'язистим зовнішнім виглядом, забезпечують вільний приплив повітря для оптимального впуску та відтоку, що одночасно охолоджує потужний двигун, що є важливим показником продуктивності і підтвердженням гоночної присутності.
6/8
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ЗАХИСТ ДВИГУНА
Стиль вічного руху. Аеродинамічний дизайн.
7/8
М'язи хвостової частини
Радикальний гоночний дизайн. Більш ефектний і точений хвіст.
8/8
Стильна графіка
На трасі так само вражаюче, як і в парку, Apache RTR180 оснащений абсолютно новим камуфляжем і графікою швидкісних ліній, щоб передати непередбачуваний і імпульсивний характер мотоциклу, яка призначена для подолання всіх обмежень і ухилення від всіх радарів швидкості. Картатий прапор TVS Racing з смужками на легкосплавних дисках символізує гоночну ДНК кожної машини RTR на трасі так само вражаюче, як і в місті.
1/8
ЦИФРОВИЙ ДИСПЛЕЙ
Консоль оснащена таймером кола, індикатором максимальної швидкості, а також відображає іншу важливу інформацію. Він підсвічується для видимості в будь-якому умовах. 2/8
Кермові важки
Розроблені ковані кермові важки на RTR 180 забезпечують кращу керованість на дорозі.
3/8
СВІТОДІОДНІ ЗАДНІ ЛІХТАРІ
Задній ліхтар усіяний безліччю світлодіодних ламп, що робить його агресивним та запальним символом гонок. Фірмове візуальне враження, яке миттєво впізнається.
4/8
ГОНОЧНЕ ALCANTARA ПОДІБНЕ СИДІННЯ
Ретельно виготовлене гоночне сидіння розроблено для забезпечення максимального комфорту при тривалих перегонах.
5/8
СПОРТИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Звір дихає зсередини. Накладки бака з унікальною гоночною графікою і м'язистим зовнішнім виглядом, забезпечують вільний приплив повітря для оптимального впуску та відтоку, що одночасно охолоджує потужний двигун, що є важливим показником продуктивності і підтвердженням гоночної присутності.
6/8
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ЗАХИСТ ДВИГУНА
Стиль вічного руху. Аеродинамічний дизайн.
7/8
М'язи хвостової частини
Радикальний гоночний дизайн. Більш ефектний і точений хвіст.
8/8
БЕЗПЕКА (3)
Вбудовані захисні дуги
Hoвий Apache RTR180 має абсолютно новий дизайн захисту від зіткнень з вбудованими захисними дугами, натхненні нашими гоночними машинами, для додаткового захисту і безпеки водія на дорогах.
1/3
ЗВІРОПОДІБНІ ФАРИ
Ці фари зі світлодіодними габаритними вогнями нагадують пару анімалістичних очей, явний символ домінування. Промінь з фар забезпечує чіткий огляд дороги.
2/3
Шини REMORA
Шини Remora прилипають до дороги, що забезпечує бездоганне керування.
3/3
Вбудовані захисні дуги
Hoвий Apache RTR180 має абсолютно новий дизайн захисту від зіткнень з вбудованими захисними дугами, натхненні нашими гоночними машинами, для додаткового захисту і безпеки водія на дорогах.
1/3
ЗВІРОПОДІБНІ ФАРИ
Ці фари зі світлодіодними габаритними вогнями нагадують пару анімалістичних очей, явний символ домінування. Промінь з фар забезпечує чіткий огляд дороги.
2/3
Шини REMORA
Шини Remora прилипають до дороги, що забезпечує бездоганне керування.
3/3
Рекомендована ціна на TVS Apache RTR 180
TVS Apache RTR 180
ВСТИГНИ СПІЙМАТИ СЕЗОН! $ 1990 ВСЬОГО $ 1799* *КІЛЬКІСТЬ ОБМЕЖЕНА
ЗАМОВИТИ
TVS Star HLX 150
ПОСПІШАЙ ЗАБРАТИ СВІЙ! $ 1550 ВСЬОГО $ 1399* *кількість обмежена
ЗАМОВИТИ
TVS Apache RTR 160 4V
Немає в наявності
ЗАМОВИТИ
TVS Apache RTR 200 4V Showa
Немає в наявності
ЗАМОВИТИ
TVS Apache RR 310
Немає в наявності
ЗАМОВИТИ
Кольорова гама
Виберіть колір свого TVS Apache RTR 180
Чорний глянець
Перлинно-білий
Матовий сірий
Характеристики та обладнання TVS Apache RTR 180
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, одноциліндровий
;Об'єм двигуна; 177,4 куб. см
; Максимальна потужність двигуна; 12,35 кВт при 8500 об / хв (16,8 к.с. при 8500 об / хв)
; Максимальний крутний момент; 15,54 Нм при 7000 об / хв
; Клапани на циліндр; 2
; Подача палива; Карбюратор
; Запуск; Електронний запуск
; Відношення потужності до ваги; 0,0876 кВт / кг
;Система охолодження; повітряне охолодження
; Зчеплення; мокре багатодискове
;Коробка передач; 5 швидкостей
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; рама; Синхроване жорстке шасі
;Передня підвіска; телескопічна вилка
;Задня підвіска;Монотрубний інвертований газонаповнений амортизатор (MIG) з пружиною
; Акумулятор; 12 В, 8 Агод
;Передня фара; Галоген HS1 12V 35 / 35W c AHO, прозора лінза з MFR cо світлодіодними (LED) габаритними вогнями
;Задній ліхтар; Світлодіод (LED)
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір шин (спереду); 90 / 90-17 49P безкамерний
; Розмір шин (ззаду); 110 / 80-17 57P безкамерний
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 200мм пелюсткового типу
;Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ паливного бака; Висота; 1105 мм
; Довжина; 2085 мм
; Ширина; 730 мм
;Колісна база; 1326 мм
;Дорожній просвіт; 170 мм
; Висота сідла; 790 мм
;Споряджена маса; 141 кг
; Ємність бака; 12 л
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, одноциліндровий, з масляним охолодженням
;Об'єм двигуна; 177,4 куб. см
; Максимальна потужність двигуна; 12,35 кВт при 8500 об / хв (16,8 к.с. при 8500 об / хв)
; Максимальний крутний момент; 15,54 Нм при 7000 об / хв
; Клапани на циліндр; 2
; Подача палива; Карбюратор
; Запуск; Електронний запуск
; Відношення потужності до ваги; 0,0876 кВт / кг
;Система охолодження; повітряне охолодження
; Зчеплення; мокре багатодискове
;Коробка передач; 5 швидкостей
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; рама; Синхроване жорстке шасі
;Передня підвіска; телескопічна вилка
;Задня підвіска;Монотрубний інвертований газонаповнений амортизатор (MIG) з пружиною
; Акумулятор; 12 В, 8 Агод
;Передня фара; Галоген HS1 12V 35 / 35W c AHO, прозора лінза з MFR cо світлодіодними (LED) габаритними вогнями
;Задній ліхтар; Світлодіод (LED)
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір шин (спереду); 90 / 90-17 49P безкамерний
; Розмір шин (ззаду); 110 / 80-17 57P безкамерний
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 200мм пелюсткового типу
;Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ паливного бака; Висота; 1105 мм
; Довжина; 2085 мм
; Ширина; 730 мм
;Колісна база; 1326 мм
;Дорожній просвіт; 170 мм
; Висота сідла; 790 мм
;Споряджена маса; 141 кг
; Ємність бака; 12 л