TVS Apache RTR 160 4V - створений, щоб перевершувати
Природа чемпіона полягає в тому, щоб завжди перевершувати. Нові TVS Apache RTR 160 4V спроектовані так, щоб перевершувати всіх у потужності. Створений на базі мотоциклу-переможця чемпіонату INMRC, двигун RTR 160 4V - серце чемпіона. Налаштована на треку силова установка без особливих зусиль видає потужність в 17,6 к.с. при росході палива всього у 2.4 л на 100 км, щоб стати лідером в гонці і в своєму класі.
Гоночно налаштований інжектор I Нова графіка I Нові LED фари
Переваги TVS Apache RTR 160 4V
Переваги та особливості конструкції TVS Apache RTR 160 4V
ПОТУЖНІСТЬ (6)
Спортивний електронний вприск палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Apache RTR 160 4V оснащений технологією BS-VI Rосе Tuned Fuel Injection (RT-Fi). Гонщики люблять Арaсhе RTR за підвищену продуктивність і сміливий, футуристичний і модний дизайн. Перевага передової технології:
Підвищена потужність і економія палива (2,4 л на 100 км)
Підвищена довговічність двигуна
Кращий контроль викидів
Безмежні відчуття від динаміки
Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
1/6
ДВИГУН 03C, РОЗРОБЛЕНИЙ НА ГОНЦІ
TVS Apache RTR160 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 159,7 куб. cм і запатентованим Race Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 17,63 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою супер-гладкою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду. Двигун створений на основі гонок, використовує кисневий датчик і високий ступінь стиснення, щоб вичавити з двигуна кожну унцію потужності і встановити рекорд наступного кола. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch.
2/6
GTT - ТЕХНОЛОГІЯ МАЙБУТНЬОГО
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
3/6
Шасі з подвійною опорою SynchroStiff
Запатентоване TVSM шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, та забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
4/6
ГОНОЧНІ ШИНИ
Дають вам впевненість в керуванні, на трасі і поза нею, забезпечуючи чудове зчеплення і довговічність.
5/6
ГОНОЧНИЙ ДВОСТВОЛЬНИЙ ВИХЛОП
Вихлопна система з подвійним глушникои швидше виводить гази з камери згорання, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть більш яскравою та фірмовою.
6/6
Спортивний електронний вприск палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Apache RTR 160 4V оснащений технологією BS-VI Rосе Tuned Fuel Injection (RT-Fi). Гонщики люблять Арaсhе RTR за підвищену продуктивність і сміливий, футуристичний і модний дизайн. Перевага передової технології:
Підвищена потужність і економія палива (2,4 л на 100 км)
Підвищена довговічність двигуна
Кращий контроль викидів
Безмежні відчуття від динаміки
Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
1/6
ДВИГУН 03C, РОЗРОБЛЕНИЙ НА ГОНЦІ
TVS Apache RTR160 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 159,7 куб. cм і запатентованим Race Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 17,63 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою супер-гладкою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду. Двигун створений на основі гонок, використовує кисневий датчик і високий ступінь стиснення, щоб вичавити з двигуна кожну унцію потужності і встановити рекорд наступного кола. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch.
2/6
GTT - ТЕХНОЛОГІЯ МАЙБУТНЬОГО
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
3/6
Шасі з подвійною опорою SynchroStiff
Запатентоване TVSM шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, та забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
4/6
ГОНОЧНІ ШИНИ
Дають вам впевненість в керуванні, на трасі і поза нею, забезпечуючи чудове зчеплення і довговічність.
5/6
ГОНОЧНИЙ ДВОСТВОЛЬНИЙ ВИХЛОП
Вихлопна система з подвійним глушником швидше виводить гази з камери згоряння, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть більш яскравою та фірмовою.
6/6
СТИЛЬ (6)
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR160 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
1/6
ПОВНІСТЮ ЦИФРОВИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3—2—1—GO RACE ON: TVS Apache RTR 160 4V вітає вас цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку з функціями телеметрії, такими як Lap timer, 0-60 таймер, рекордер максимальної швидкості і т. д. 2/6
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Apache RTR 160 4V від тепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
3/6
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічно змодельований "стріт-файтер" дизайн, розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно нова накладка бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає гонщикам неперевершений вигляд.
4/6
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Новий аеродинамічний обвіс двигуна відрізняється збільшенним воздуховодом, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
5/6
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для максимального комфорту, даючи райдеру впевнену хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
6/6
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR160 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
1/6
ПОВНІСТЮ ЦИФРОВИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3—2—1—GO RACE ON: TVS Apache RTR 160 4V вітає вас цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку з функціями телеметрії, такими як Lap timer, 0-60 таймер, рекордер максимальної швидкості і т. д. 2/6
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Apache RTR 160 4V від тепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
3/6
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічно змодельований "стріт-файтер" дизайн, розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно нова накладка бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає гонщикам неперевершений вигляд.
4/6
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Новий аеродинамічний обвіс двигуна відрізняється збільшенним воздуховодом, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
5/6
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для максимального комфорту, даючи райдеру впевнена хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
6/6
БЕЗПЕКА (3)
Пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені дискові гальма (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Одноканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
1/3
Гоночний амортизатор KYB
Зтискання та демпфірування відбою були більш точно настроєні на трасі разом з експертами з SHOWA - Японія. Ця настройка дає гонщикам впевненість при більш високих швидкостях проходження поворотів.
2/3
Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим. Одноканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
3/3
Пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені дискові гальма (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Одноканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
1/3
Гоночний амортизатор KYB
Зтискання та демпфірування відбою були більш точно настроєні на трасі разом з експертами з SHOWA - Японія. Ця настройка дає гонщикам впевненість при більш високих швидкостях проходження поворотів.
2/3
Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим, Apache RTR160 4V тепер оснащений технологією, що дозволяє розрізати доріжку. Одноканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
3/3
Рекомендована ціна на TVS Apache RTR 160 4V
Рекомендована ціна на TVS Apache RTR 160 4V в дилерській мережі
TVS Apache RTR 160 4V 2021
Немає в наявності
Отримати консультацію
TVS Apache RTR 180
ЧОРНА П`ЯТНИЦЯ $ 1990 $ 1760* *КІЛЬКІСТЬ ОБМЕЖЕНА
Отримати консультацію
TVS Apache RR 310
Немає в наявності
Отримати консультацію
TVS Apache RTR 200 4V Showa
Немає в наявності
Отримати консультацію
TVS Star HLX 150
ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ! 1550$ 1330$ *тільки до 08.12.2024. Кількість обмежена.
Отримати консультацію
Кольорова гама
Виберіть колір свого TVS Apache RTR 160 4V
ГОНОЧНИЙ ЧЕРВОНИЙ
ЧОРНИЙ ЛИЦАР
СИНІЙ МЕТАЛІК
Характеристики та обладнання TVS Apache RTR160 4VBS VI
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням
;Об'єм двигуна; 159,7 куб. см
; Максимальна потужність; 12,97 кВт при 9250 об / хв (17,63 л.с. при 9250 об / хв)
; Максимальний крутний момент; 14,73 Нм при 7700 об / хв
; Інжектор; Bosch
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск/ Кік-стартер
; Система охолодження; масляне охолоджування
; Зчеплення; мокре багатодискове
; Коробка передач; 5-ступенева
; Максимальна швидкість; 120 км / год
ШАССІ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; Рама; Split Synchro, жорстка рама
; Передня підвіска; телескопічна вилка
; Задня підвіска; Однотрубний газовий амортизатор SHOWA
; Акумулятор; 12В, 8Агод
; Передня фара; Галогенний ліхтар зі світлодіодними габаритними вогнями
; Задній ліхтар; Світлодіод (LED)
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); 1,85x17
; Розмір обода (задній); 3,5х17
; Розмір шин (спереду); 90 / 90-17 49P безкамерний
; Розмір шин (ззаду); 130 / 70-17M c 62P безкамерний
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 200мм пелюсткової типу
; АБС; Одноканальна Super-Moto ABS
; Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ ПАЛИВНОГО БАКА; Висота; 1050 мм
; Довжина; 2035 мм
; Ширина; 790 мм
; Колісна база; 1357 мм
; Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 800 мм
; Споряджена маса; 147 кг
; Ємність бака; 12 л
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням
;Об'єм двигуна; 159,7 куб. см
; Максимальна потужність; 12,97 кВт при 9250 об / хв (17,63 л.с. при 9250 об / хв)
; Максимальний крутний момент; 14,73 Нм при 7700 об / хв
; Інжектор; Bosch
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск
;Система охолодження; масляне охолодження
; Зчеплення; мокре багатодискове
;Коробка передач; 5-ступенева
;Максимальна швидкість; 120 км / год
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; Рама; Split Synchro, жорстка рама
;Передня підвіска; телескопічна вилка
;Задня підвіска; Однотрубний газовий амортизатор
; Акумулятор; 12В, 8Агод
;Передня фара; Світлодіодний (LED) ліхтар AHO зі світлодіодними габаритними вогнями
;Задній ліхтар; Світлодіод (LED)
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); 1,85x17
; Розмір обода (задній); 3,5х17
; Розмір шин (спереду); 90 / 90-17 49P безкамерний
; Розмір шин (ззаду); 130 / 70-17M c 62P безкамерний
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 200мм пелюсткової типу
; АБС; Одноканальна Super-Moto ABS
;Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ ПАЛИВНОГО БАКА; Висота; 1050 мм
; Довжина; 2035 мм
; Ширина; 790 мм
;Колісна база; 1357 мм
;Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 800 мм
;Споряджена маса; 147 кг
; Ємність бака; 12 л