TVS Apache RTR 160 4V - створений, щоб перевершувати
Природа чемпіона полягає в тому, щоб завжди перевершувати. Нові TVS Apache RTR 160 4V спроектовані так, щоб перевершувати всіх у потужності. Створений на базі мотоциклу-переможця чемпіонату INMRC, двигун RTR 160 4V - серце чемпіона. Налаштована на треку силова установка без особливих зусиль видає потужність в 17,6 к.с. при росході палива всього у 2.4 л на 100 км, щоб стати лідером в гонці і в своєму класі.
Гоночно налаштований інжектор I Нова графіка I Нові LED фари
Переваги TVS Apache RTR 160 4V
Переваги та особливості конструкції TVS Apache RTR 160 4V
ПОТУЖНІСТЬ (6)
Спортивний електронний вприск палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Apache RTR 160 4V оснащений технологією BS-VI Rосе Tuned Fuel Injection (RT-Fi). Гонщики люблять Арaсhе RTR за підвищену продуктивність і сміливий, футуристичний і модний дизайн. Перевага передової технології:
Підвищена потужність і економія палива (2,4 л на 100 км)
Підвищена довговічність двигуна
Кращий контроль викидів
Безмежні відчуття від динаміки
Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
1/6
ДВИГУН 03C, РОЗРОБЛЕНИЙ НА ГОНЦІ
TVS Apache RTR160 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 159,7 куб. cм і запатентованим Race Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 17,63 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою супер-гладкою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду. Двигун створений на основі гонок, використовує кисневий датчик і високий ступінь стиснення, щоб вичавити з двигуна кожну унцію потужності і встановити рекорд наступного кола. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch.
2/6
GTT - ТЕХНОЛОГІЯ МАЙБУТНЬОГО
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
3/6
Шасі з подвійною опорою SynchroStiff
Запатентоване TVSM шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, та забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
4/6
ГОНОЧНІ ШИНИ
Дають вам впевненість в керуванні, на трасі і поза нею, забезпечуючи чудове зчеплення і довговічність.
5/6
ГОНОЧНИЙ ДВОСТВОЛЬНИЙ ВИХЛОП
Вихлопна система з подвійним глушникои швидше виводить гази з камери згорання, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть більш яскравою та фірмовою.
6/6
Спортивний електронний вприск палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Apache RTR 160 4V оснащений технологією BS-VI Rосе Tuned Fuel Injection (RT-Fi). Гонщики люблять Арaсhе RTR за підвищену продуктивність і сміливий, футуристичний і модний дизайн. Перевага передової технології:
Підвищена потужність і економія палива (2,4 л на 100 км)
Підвищена довговічність двигуна
Кращий контроль викидів
Безмежні відчуття від динаміки
Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
1/6
ДВИГУН 03C, РОЗРОБЛЕНИЙ НА ГОНЦІ
TVS Apache RTR160 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 159,7 куб. cм і запатентованим Race Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 17,63 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступеневою супер-гладкою коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду. Двигун створений на основі гонок, використовує кисневий датчик і високий ступінь стиснення, щоб вичавити з двигуна кожну унцію потужності і встановити рекорд наступного кола. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch.
2/6
GTT - ТЕХНОЛОГІЯ МАЙБУТНЬОГО
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки.
3/6
Шасі з подвійною опорою SynchroStiff
Запатентоване TVSM шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, та забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
4/6
ГОНОЧНІ ШИНИ
Дають вам впевненість в керуванні, на трасі і поза нею, забезпечуючи чудове зчеплення і довговічність.
5/6
ГОНОЧНИЙ ДВОСТВОЛЬНИЙ ВИХЛОП
Вихлопна система з подвійним глушником швидше виводить гази з камери згоряння, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть більш яскравою та фірмовою.
6/6
СТИЛЬ (6)
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR160 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
1/6
ПОВНІСТЮ ЦИФРОВИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3—2—1—GO RACE ON: TVS Apache RTR 160 4V вітає вас цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку з функціями телеметрії, такими як Lap timer, 0-60 таймер, рекордер максимальної швидкості і т. д. 2/6
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Apache RTR 160 4V від тепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
3/6
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічно змодельований "стріт-файтер" дизайн, розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно нова накладка бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає гонщикам неперевершений вигляд.
4/6
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Новий аеродинамічний обвіс двигуна відрізняється збільшенним воздуховодом, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
5/6
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для максимального комфорту, даючи райдеру впевнену хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
6/6
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR160 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
1/6
ПОВНІСТЮ ЦИФРОВИЙ ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3—2—1—GO RACE ON: TVS Apache RTR 160 4V вітає вас цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку з функціями телеметрії, такими як Lap timer, 0-60 таймер, рекордер максимальної швидкості і т. д. 2/6
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Apache RTR 160 4V від тепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
3/6
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічно змодельований "стріт-файтер" дизайн, розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно нова накладка бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає гонщикам неперевершений вигляд.
4/6
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Новий аеродинамічний обвіс двигуна відрізняється збільшенним воздуховодом, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
5/6
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для максимального комфорту, даючи райдеру впевнена хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
6/6
БЕЗПЕКА (3)
Пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені дискові гальма (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Одноканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
1/3
Гоночний амортизатор KYB
Зтискання та демпфірування відбою були більш точно настроєні на трасі разом з експертами з SHOWA - Японія. Ця настройка дає гонщикам впевненість при більш високих швидкостях проходження поворотів.
2/3
Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим. Одноканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
3/3
Пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені дискові гальма (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Одноканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
1/3
Гоночний амортизатор KYB
Зтискання та демпфірування відбою були більш точно настроєні на трасі разом з експертами з SHOWA - Японія. Ця настройка дає гонщикам впевненість при більш високих швидкостях проходження поворотів.
2/3
Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим, Apache RTR160 4V тепер оснащений технологією, що дозволяє розрізати доріжку. Одноканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
3/3
Рекомендована ціна на TVS Apache RTR 160 4V
Рекомендована ціна на TVS Apache RTR 160 4V в дилерській мережі
TVS Apache RTR 160 4V 2021
Немає в наявності
Отримати консультацію
TVS Apache RTR 180
ЦІНИ ЗНИЖЕНО! $ 1990 $ 1799* *КІЛЬКІСТЬ ОБМЕЖЕНА
Отримати консультацію
TVS Apache RR 310
Немає в наявності
Отримати консультацію
TVS Apache RTR 200 4V Showa
Немає в наявності
Отримати консультацію
TVS Star HLX 150
ПОСПІШАЙ ЗАБРАТИ СВІЙ! $ 1550 ВСЬОГО $ 1399* *кількість обмежена
Отримати консультацію
Кольорова гама
Виберіть колір свого TVS Apache RTR 160 4V
ГОНОЧНИЙ ЧЕРВОНИЙ
ЧОРНИЙ ЛИЦАР
СИНІЙ МЕТАЛІК
Характеристики та обладнання TVS Apache RTR160 4VBS VI
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням
;Об'єм двигуна; 159,7 куб. см
; Максимальна потужність; 12,97 кВт при 9250 об / хв (17,63 л.с. при 9250 об / хв)
; Максимальний крутний момент; 14,73 Нм при 7700 об / хв
; Інжектор; Bosch
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск/ Кік-стартер
; Система охолодження; масляне охолоджування
; Зчеплення; мокре багатодискове
; Коробка передач; 5-ступенева
; Максимальна швидкість; 120 км / год
ШАССІ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; Рама; Split Synchro, жорстка рама
; Передня підвіска; телескопічна вилка
; Задня підвіска; Однотрубний газовий амортизатор SHOWA
; Акумулятор; 12В, 8Агод
; Передня фара; Галогенний ліхтар зі світлодіодними габаритними вогнями
; Задній ліхтар; Світлодіод (LED)
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); 1,85x17
; Розмір обода (задній); 3,5х17
; Розмір шин (спереду); 90 / 90-17 49P безкамерний
; Розмір шин (ззаду); 130 / 70-17M c 62P безкамерний
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 200мм пелюсткової типу
; АБС; Одноканальна Super-Moto ABS
; Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ ПАЛИВНОГО БАКА; Висота; 1050 мм
; Довжина; 2035 мм
; Ширина; 790 мм
; Колісна база; 1357 мм
; Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 800 мм
; Споряджена маса; 147 кг
; Ємність бака; 12 л
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням
;Об'єм двигуна; 159,7 куб. см
; Максимальна потужність; 12,97 кВт при 9250 об / хв (17,63 л.с. при 9250 об / хв)
; Максимальний крутний момент; 14,73 Нм при 7700 об / хв
; Інжектор; Bosch
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск
;Система охолодження; масляне охолодження
; Зчеплення; мокре багатодискове
;Коробка передач; 5-ступенева
;Максимальна швидкість; 120 км / год
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; Рама; Split Synchro, жорстка рама
;Передня підвіска; телескопічна вилка
;Задня підвіска; Однотрубний газовий амортизатор
; Акумулятор; 12В, 8Агод
;Передня фара; Світлодіодний (LED) ліхтар AHO зі світлодіодними габаритними вогнями
;Задній ліхтар; Світлодіод (LED)
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); 1,85x17
; Розмір обода (задній); 3,5х17
; Розмір шин (спереду); 90 / 90-17 49P безкамерний
; Розмір шин (ззаду); 130 / 70-17M c 62P безкамерний
; Передні гальма; Диск 270мм пелюсткового типу
; Задні гальма; Диск 200мм пелюсткової типу
; АБС; Одноканальна Super-Moto ABS
;Гальмівна рідина; DOT 3 / DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ ПАЛИВНОГО БАКА; Висота; 1050 мм
; Довжина; 2035 мм
; Ширина; 790 мм
;Колісна база; 1357 мм
;Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 800 мм
;Споряджена маса; 147 кг
; Ємність бака; 12 л