Абсолютно новий TVS Apache RR310 виводить гонки на новий рівень. Гоночна машина оснащена 312-кубовим двигуном DOHC зі зворотним нахилом, електронною дросельною заслінкою, бортовим комп'ютером з гоночними функціями та чотирма режимами їзди для подолання будь-яких умов. * Максимальна потужність 34 к.с. при 9700 об /хв * Розгін 0-60 км / год 2,93 с Постійна потреба перевершити конкурентів втілена в цьому потужному технологічному диві, найпросунутішому на сьогоднішній день - TVS Apache RR310.
TVS Apache RR 310 - Формула гонки
Великі розробки та інновації, вдосконалення технології TVS Racing з 1982 року
Великі розробки та інновації, вдосконалення технології TVS Racing з 1982 року
Створений щоб перевершувати
Чутливі переваги та особливості конструкції TVS Apache RR 310
КОНЦЕПЦІЯ (7)
Мультиінформаційнний Гоночний Комп'ютер
TVS Арaсhе RRЗ10 залишається попереду в гонці до фінішу - не тільки на трасі, але і в гонці в майбутнє. Гоночна машінa оснащена мультіінформаціонним гоночним комп'ютером з підтримкою SmartХConnect. Дисплей оснащений спеціальними інтерфейсами і графікою для чотирьох унікальних режимів їзди: міський, дощовий, спортивний, трековий.
1/7
Система SMARTXCONNECT з підтримкою bluetooth
SmartXConnect пов'язує ваш смартфон із залізним конем. Інтелектуальна система відображає докладний аналіз після поїздки і телеметрію гонки, включаючи точки перемикання передач, перевантаження, найкращий час кола та багато іншого. Ці всі дані необхідні гонщику для відточування та вдосконалення своєї майстерності.
2/7
Технологія Glide Through+
GTT +, налаштована для міського режиму і режиму дощу, забезпечує надзвичайно плавну і контрольовану їзду. Мотоцикл приводиться в рух за допомогою повільного відпускання важеля зчеплення без будь-яких дій з дросельною заслінкою. Це дозволяє швидко зрушити з місця та впевнено долати затори в місті. • 1 передача - 11 км/год • 2 передача - 17 км/год • 3 передача - 25 км/год • 4 передача - 29 км/год • 5 передача - 33 км/год • 6 передача - 37 км/год
3/7
Розробка
Відточено ретельними випробуваннями і необмеженою кількістю кіл на гоночній трасі з ключовими даними та відгуками команди ТVS Racing для забезпечення максимального контролю на трасі і вулиці. Досвід гоночної спадщини, накопичений з 1982 року, входить в стандартну комплектацію кожного ТVS Арache RRЗ10.
4/7
Концепція
Натхненний самим смертоносним хижаком - акулою. Арaсhе RRЗ10 задуманий як агресивний і готовий до атаки силует, чому сприяє високий хвіст і дизайн «Мass-Forward і Мinimalist-Тail». Арaсhе RRЗ10, найпотужніший Арaсhе на сьогоднішній день, заснований на концепції "АКУЛА", яка виграла звання «Кращий концептуальний байк на виставці Аuто Ехро 2016» в Нью-Делі.
5/7
Bi-LED Подвійні Лінзовані Фари
Перші в своєму класі фари Вi-LED Twin Projector з агресивними лініями брів забезпечують більш високу яскравість вдень і вночі, дозволяючи вам впевнено їздити на більш високих швидкостях.
6/7
Заднє Світло
Світлодіодні задні ліхтарі в стилі «Зміїних іклів» Доповнюють високий спортивний хвіст, надаючи Арaсhе RRЗ10 унікальний візуальний підпис в своєму класі.
7/7
Мультиінформаційнний Гоночний Комп'ютер
TVS Арaсhе RRЗ10 залишається попереду в гонці до фінішу - не тільки на трасі, але і в гонці в майбутнє. Гоночна машінa оснащена мультіінформаціонним гоночним комп'ютером з підтримкою SmartХConnect. Дисплей оснащений спеціальними інтерфейсами і графікою для чотирьох унікальних режимів їзди: міський, дощовий, спортивний, трековий,.
1/7
Система SMARTXCONNECT з підтримкою bluetooth
SmartXConnect пов'язує ваш смартфон із залізним конем. Інтелектуальна система відображає докладний аналіз після поїздки і телеметрію гонки, включаючи точки перемикання передач, перевантаження, найкращий час кола та багато іншого. Ці всі дані необхідні гонщику для відточування та вдосконалення своєї майстерності.
2/7
Технологія Glide Through+
GTT +, налаштована для міського режиму і режиму дощу, забезпечує надзвичайно плавну і контрольовану їзду. Мотоцикл приводиться в рух за допомогою повільного відпускання важеля зчеплення без будь-яких дій з дросельною заслінкою. Це дозволяє швидко зрушити з місця та впевнено долати затори в місті. • 1 передача - 11 км/год • 2 передача - 17 км/год • 3 передача - 25 км/год • 4 передача - 29 км/год • 5 передача - 33 км/год • 6 передача - 37 км/год
3/7
Розробка
Відточено ретельними випробуваннями і необмеженою кількістю кіл на гоночній трасі з ключовими даними та відгуками команди ТVS Racing для забезпечення максимального контролю на трасі і вулиці. Досвід гоночної спадщини, накопичений з 1982 року, входить в стандартну комплектацію кожного ТVS Арache RRЗ10. 4/7
Концепція
Натхненний самим смертоносним хижаком - акулою. Арaсhе RRЗ10 задуманий як агресивний і готовий до атаки силует, чому сприяє високий хвіст і дизайн «Мass-Forward і Мinimalist-Тail». Арaсhе RRЗ10, найпотужніший Арaсhе на сьогоднішній день, заснований на концепції "АКУЛА", яка виграла звання «Кращий концептуальний байк на виставці Аuто Ехро 2016» в Нью-Делі.
5/7
Bi-LED Подвійні Лінзовані Фари
Перші в своєму класі фари Вi-LED Twin Projector з агресивними лініями брів забезпечують більш високу яскравість вдень і вночі, дозволяючи вам впевнено їздити на більш високих швидкостях.
6/7
Заднє Світло
Світлодіодні задні ліхтарі в стилі «Зміїних іклів» Доповнюють високий спортивний хвіст, надаючи Арaсhе RRЗ10 унікальний візуальний підпис в своєму класі.
7/7
ПРОДУКТИВНІСТЬ (10)
Електронна ручка газа
Легкий рух зап'ястя тепер забезпечує більш високу продуктивність на треку, ніж будь-коли раніше. Apache RR31O 2021 оснащений сучасною електронною системою управління дросельною заслінкою (ETC), що складається з електронної ручки газу, електронного корпусу дросельної заслінки (ЕТВ) і електронного блоку управління (ECU).
1/10
Двоканальний ABS
Двоканальний ABS - це ідеальний синтез продуктивності і функціональності. ABS запобігає блокуванню коліс, а захист від відриву заднього колеса утримує колеса гонщика на землі навіть при пізньому гальмуванні в поворотах. 2/10
Гоночне прослизуюче зчеплення
Повністю нова зчеплення RT, яка прослизає, і дозволяє швидко перемикатися на знижену передачу, запобігаючи зупинці задніх коліс, забезпечуючи більш пізнє гальмування і більш точний поворот. Допоміжна функція щільно пов'язує диски зчеплення під час прискорення, щоб забезпечити підвищену пропускну здатність на крутний момент при зменшенні робочого зусилля зчеплення.
3/10
Унікальний Двигун DOHC Із Зворотним Нахилом
Силова установка об'ємом 310 куб. см, отримана від гоночних мотоциклів, забезпечує ефективне проходження повітря на вході через повітряний фільтр. Цей інноваційний і унікальний дизайн забезпечує компактну компоновку двигуна, що призводить до централізації маси і забезпечує краще в своєму класі співвідношення потужності до маси.
4/10
Подвійні кулачки над головкою (DOHC)
Подвійний порожнистий кулачковий вал несе на 30% меншу масу клапана. Поршень з алмазоподібним вуглецевим покриттям (DLC) забезпечує велику зносостійкість і довговічність, забезпечуючи високий оборот двигуна і максимальну віддачу потужності на максимальних швидкостях.
5/10
Спадний тяговий отвір з кнопковим штовхачем
26 різновидів кнопок з кроком 20 мікрон кожна забезпечують збільшення об'ємного ККД на 8% за рахунок сили тяжіння, дозволяючи двигуну забезпечувати гоночні характеристики і довговічність двигуна і стабільну роботу.
6/10
Технологія охолоджуючої рідини
У високопродуктивному двигуні Apache RR31O моторне масло не перегрівається і довше не втрачає свої мастильні властивості. Apache RR31O має 23 ряди трубок для оптимальної ефективності охолодження, дозволяючи підтримувати високооборотний двигун при оптимальній температурі, забезпечуючи максимальну продуктивність і довговічність.
7/10
Гідравлічний натягувач ланцюга кулачка
Гідравлічний натягувач кулачкового ланцюга разом із приводом зустрічної шестерні має спускний клапан і зворотний клапан, що забезпечує менше технічне обслуговування і стабільну якість.
8/10
Картер з горизонтальним роз'ємом
4-х осьова одноплощинна лінія поділу забезпечує оптимальну вагу картера при відповідній жорсткості. Похила конструкція картера з роз'ємним корпусом забезпечує компактну компоновку двигуна, знижує масу двигуна на 10%. Ця адаптивна до перегонів конструкція двигуна забезпечує ще ліпше співвідношення потужності до маси і довговічність двигуна з меншими витратами на технічне обслуговування.
9/10
Спортивно налаштована 6-ступенева коробка передач
Важіль перемикання передач, встановлений знизу, і шестерні з від'ємним кутом задньої рейки, оброблені в усіх виступах шестерень, та забезпечують легкість включення передачі і відсутність прослизання на більш високих швидкостях, що гарантує точне перемикання; швидкий запуск і дозволяє уникнути помилкових нейтральних положень.
10/10
Електронна ручка газа
Легкий рух зап'ястя тепер забезпечує більш високу продуктивність на треку, ніж будь-коли раніше. Apache RR31O 2021 оснащений сучасною електронною системою управління дросельною заслінкою (ETC), що складається з електронної ручки газу, електронного корпусу дросельної заслінки (ЕТВ) і електронного блоку управління (ECU).
1/10
Двоканальний ABS
Двоканальний ABS - це ідеальний синтез продуктивності і функціональності. ABS запобігає блокуванню коліс, а захист від відриву заднього колеса утримує колеса гонщика на землі навіть при пізньому гальмуванні в поворотах.
2/10
Гоночне прослизуюче зчеплення
Повністю нова зчеплення RT, яка прослизає, і дозволяє швидко перемикатися на знижену передачу, запобігаючи підскакування задніх коліс, забезпечуючи більш пізнє гальмування і більш точний поворот. Допоміжна функція щільно пов'язує диски зчеплення під час прискорення, щоб забезпечити підвищену пропускну здатність на крутний момент при зменшенні робочого зусилля зчеплення.
3/10
Унікальний Двигун DOHC C Зворотним Нахилом
Силова установка об'ємом 310 куб. см, отримана від гоночних мотоциклів, забезпечує ефективне проходження повітря на вході через повітряний фільтр. Цей інноваційний і унікальний дизайн забезпечує компактну компоновку двигуна, що призводить до централізації маси і забезпечує краще в своєму класі співвідношення потужності до маси.
4/10
Подвійні кулачки над головкою (DOHC)
Подвійний порожнистий кулачковий вал несе на 30% меншу масу клапана. Поршень з алмазоподібним вуглецевим покриттям (DLC) забезпечує велику зносостійкість і довговічність, забезпечуючи високий оборот двигуна і максимальну віддачу потужності на максимальних швидкостях.
5/10
Спадний тяговий отвір з кнопковим штовхачем
26 різновидів кнопок з кроком 20 мікрон кожна забезпечують збільшення об'ємного ККД на 8% за рахунок сили тяжіння, дозволяючи двигуну забезпечувати гоночні характеристики і довговічність двигуна і стабільну роботу.
6/10
Технологія охолоджуючої рідини
У високопродуктивному двигуні Apache RR31O моторне масло не перегрівається і довше не втрачає свої мастильні властивості. Apache RR31O має 23 ряди трубок для оптимальної ефективності охолодження, дозволяючи підтримувати високооборотний двигун при оптимальній температурі, забезпечуючи максимальну продуктивність і довговічність.
7/10
Гідравлічний натягувач ланцюга кулачка
Гідравлічний натягувач кулачкового ланцюга разом із приводом зустрічної шестерні має спускний клапан і зворотний клапан, що забезпечує менше технічне обслуговування і стабільну якість.
8/10
Картер з горизонтальним роз'ємом
4-х осьова одноплощинна лінія поділу забезпечує оптимальну вагу картера при відповідній жорсткості. Похила конструкція картера з роз'ємним корпусом забезпечує компактну компоновку двигуна, знижує масу двигуна на 10%. Ця адаптивна до перегонів конструкція двигуна забезпечує ще ліпше співвідношення потужності до маси і довговічність двигуна з меншими витратами на технічне обслуговування.
9/10
Спортивно налаштована 6-ступенева коробка передач
Важіль перемикання передач, встановлений знизу, і шестерні з від'ємним кутом задньої рейки, оброблені в усіх виступах шестерень, та забезпечують легкість включення передачі і відсутність прослизання на більш високих швидкостях, що гарантує точне перемикання; швидкий запуск і дозволяє уникнути помилкових нейтральних положень.
10/10
АЕРОДИНАМІКА (4)
Просунута аеродинаміка
Всебічне проектування і випробування в сучасній аеродинамічній трубі надали кращий в своєму класі коефіцієнт лобового опору для досягнення максимальної притискної сили, мінімального противу вітру і досягненню максимальної швидкості.
1/4
Ram-повітрозабірник
Двигун зі зворотним нахилом забезпечує ефективне використання висхідного потоку повітря для проходження через повітряний фільтр, що забезпечує компактну компоновку двигуна і оптимальну температуру двигуна в будь-яких умовах.
2/4
Зяброві вентиляційні отвори
Запатентований дефлекторний кожух з зябровими отворами відводить гаряче повітря від двигуна, забезпечуючи більш високий комфорт їзди для гонщика в будь-який час на трасі.
3/4
Оптимізація сорочки охолодження двигуна
Головка блоку циліндра була розроблена і виготовлена таким чином, щоб мати кращі в своєму класі управління тепловіддачею і зниження температури двигуна на 40°C. Це дозволило поліпшити продуктивність і підняти обороти двигуна.
4/4
Просунута аеродинаміка
Всебічне проектування і випробування в сучасній аеродинамічній трубі надали кращий в своєму класі коефіцієнт лобового опору для досягнення максимальної притискної сили, мінімального противу вітру і досягненню максимальної швидкості.
1/4
Ram-повітрозабірник
Двигун зі зворотним нахилом забезпечує ефективне використання висхідного потоку повітря для проходження через повітряний фільтр, що забезпечує компактну компоновку двигуна і оптимальну температуру двигуна в будь-яких умовах.
2/4
Зяброві вентиляційні отвори
Запатентований дефлекторний кожух з зябровими отворами відводить гаряче повітря від двигуна, забезпечуючи більш високий комфорт їзди для гонщика в будь-який час на трасі.
3/4
Оптимізація сорочки охолодження двигуна
Головка блоку циліндра була розроблена і виготовлена таким чином, щоб мати кращі в своєму класі управління тепловіддачею і зниження температури двигуна на 40°C. Це дозволило поліпшити продуктивність і підняти обороти двигуна.
4/4
ЕРГОНОМІКА (5)
Шини Superior Michelin Road 5
TVS Apache RR31O оснащений повністю новими шинами Michelin Road 5. Ці шини розроблені з використанням складів нового покоління і мають патент Michelin ACT +, забезпечують чудове зчеплення на поворотах і чудові відчуття від їзди.
1/5
Рама Trellis Racing Origin
Легка трубчаста рама забезпечує більш високу жорсткість і кращу конструктивну ефективність для повного контролю, а також відмінні динамічні характеристики на високих швидкостях і простоту маневрування при русі в міському трафіку. 2/5
Підвіска KYB, налаштована для гонок
Підвіска KYB, налагоджена для гонок налаштована фахівцями KYB. Monoshock з технологією однотрубного плаваючого поршня має гідравлічний стопор з зворотнім клапаном, що забезпечує точне демпфірування і плавний динамічний відгук для досягнення кращих в своєму класі поперечних прискорень і швидкості проходження поворотів.
3/5
Централізоване планування розподілу маси
Компонування двигуна мотоцикла забезпечує компактність розміщення на рамі, забезпечуючи низький центр тяжіння для безкомпромісної керованості і неперевершеного контролю.
4/5
Гоночна Ергономіка
Посадка водія оптимізована для кращого розподілу навантаження на плечі, що забезпечує чудове управління і комфорт в попереку. Профіль сидіння розроблений для легкості ковзання і досягнення точної гоночної лінії.
5/5
Шини Superior Michelin Road 5
TVS Apache RR31O оснащений повністю новими шинами Michelin Road 5. Ці шини розроблені з використанням складів нового покоління і мають патент Michelin ACT +, забезпечують чудове зчеплення на поворотах і чудові відчуття від їзди.
1/5
Рама Trellis Racing Origin
Легка трубчаста рама забезпечує більш високу жорсткість і кращу конструктивну ефективність для повного контролю, а також відмінні динамічні характеристики на високих швидкостях і простоту маневрування при русі в міському трафіку.
2/5
Підвіска KYB, налаштована для гонок
Підвіска KYB, налаштована для гонок налаштована фахівцями KYB. Monoshock з технологією однотрубного плаваючого поршня має гідравлічний стопор із зворотнім клапаном, що забезпечує точне демпфірування і плавний динамічний відгук для досягнення кращих в своєму класі поперечних прискорень і швидкості проходження поворотів.
3/5
Централізоване планування розподілу маси
Компонування двигуна мотоцикла забезпечує компактність розміщення на рамі, забезпечуючи низький центр тяжіння для безкомпромісної керованості та неперевершеного контролю.
4/5
Гоночна Ергономіка
Посадка водія оптимізована для кращого розподілу навантаження на плечі, що забезпечує чудове управління і комфорт в попереку. Профіль сидіння розроблений для легкості ковзання і досягнення точної гоночної лінії.
5/5
TVS Apache
Мультиконтроллер
Мультиконтроллер на кермі дозволяє водію перемикатися між будь-яким з чотирьох режимів (міський, дощовий, спортивний, трековий) одним натисканням кнопки під час руху. Блоки управління також допомагають гонщику переміщатися по мультиінформаційному гоночному комп'ютеру і забезпечують доступ до важливих даних про поїздку і персоналізованих віджетів. Бортовий комп'ютер також оснащений гоночними функціями, такими як таймер кола, реєстратор максимальної швидкості, реєстратор часу запуску та діагностика гонки для всебічного аналізу після гонки.
TFT кольоровий дисплей 5 дюймів
Думка експерта
До вашої уваги огляд та тест-драйв TVS Apache RR 310 з Сергієм Рашко, багаторазовим призером мото-чемпіонатів Укаїни
Рекомендована ціна на TVS Apache RR 310
Рекомендована ціна на TVS Apache RR 310 2021 в дилерській мережі
TVS Apache RR 310
Немає в наявності
Оформити замовлення
TVS Apache RTR 160 4V
Немає в наявності
Оформити замовлення
TVS Apache RTR 200 4V
НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ
Оформити замовлення
TVS Apache RTR 180
ЦІНИ ЗНИЖЕНО! $ 1990 $ 1799* *КІЛЬКІСТЬ ОБМЕЖЕНА
Оформити замовлення
Кольорова гама
Виберіть колір свого TVS Apache RR 310
Характеристики та обладнання TVS Apache RR 310
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з рідинним охолодженням, реверсивний похилий
;Об'єм двигуна; 312,2 куб. см
;Максимальна потужність; Режими Sport і Track - 25 кВт при 9700 об / хв (34 к.с. при 9700 об / хв), Міський режим і режим дощу - 19 кВт при 7600 об / хв (25,8 к.с. при 7600 об / хв)
; Максимальний крутний момент; Режими Sport і Track - 27,3 Нм при 7700 об / хв, Міський та дощовий режим - 25 Нм при 6700 об / хв
; Діаметр поршня; 80 мм
;Хід поршня; 62,1 мм
; Інжектор; Bosch - Замкнутий контур RT-FI
; Дросельне регулювання; Електронне управління дросельною заслінкою з декількома режимами їзди
; Відношення діаметра до ходу; 1,29
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск
;Холостий хід; 1700 ± 200 об / хв
; Запалювання; Інтегрована високоенергетична система запалювання з динамічним керуванням
; Відношення потужності до ваги; 0,144 кВт / кг
;Ступінь стиснення; 10,9: 1
;Система охолодження; рідинне охолодження
; Глушник; Однотрубна і цілісна конструкція
; Зчеплення; Мокре багатодискове - 7-дискова конструкція, прослизає муфта RT
;Коробка передач; 6 швидкостей
;Максимальна швидкість; 160 км / год - режими Sport і Track, 125 км / год - міський і дощовий режим
; Розгін; 0-2сек (швидкість в км / год): 46,77 км / год, 0-60 км / год (час в секундах): 2,93 с, 0-100 км / год (час в секундах): 7,17 с
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; рама; Трубчаста рама, роздільне шасі
;Передня підвіска; Телескопічна вилка з перевернутим картриджем
;Задня підвіска; Двохважельний маятник з литого під тиском алюмінію, однотрубний газовий амортизатор з плаваючим поршнем
; Акумулятор; 12 В, 8 А год
;Передня фара; Bi-LED проектор, 30 Вт при 13 В
;Задній ліхтар; Світлодіод 4 Вт
; Приладовий щиток; Кластер з 5-дюймовим TFT-екраном
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); MT 3.0x17
; Розмір обода (задній); MT 4.0x17
; Розмір шин (спереду); 110/70-ZR17 M / C 54 Вт безкамерна - Michelin ROAD5
; Розмір шин (ззаду); 150/60-ZR17 M / C 66 Вт безкамерна - Michelin ROAD5
; Гальма спереду; Диск 300мм пелюсткової типу з АБС
; Задній гальмо; Диск 240мм пелюсткової типу з АБС
; АБС; З 3 режимами їзди
;Гальмівна рідина; DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ паливного бака; Висота; 1135 мм
; Довжина; 2001 мм
; Ширина; 786 мм
;Колісна база; 1365 мм
;Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 810 мм
;Споряджена маса; 174 кг
; Максимальне корисне навантаження; 130 кг
; Ємність бака; 11 л
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ; Тип; SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з рідинним охолодженням, реверсивний похилий
;Об'єм двигуна; 312,2 куб. см
;Максимальна потужність; Режими Sport і Track - 25 кВт при 9700 об / хв (34 к.с. при 9700 об / хв), Міський режим і режим дощу - 19 кВт при 7600 об / хв (25,8 к.с. при 7600 об / хв)
; Максимальний крутний момент; Режими Sport і Track - 27,3 Нм при 7700 об / хв, Міський та дощовий режим - 25 Нм при 6700 об / хв
; Діаметр поршня; 80 мм
;Хід поршня; 62,1 мм
; Інжектор; Bosch - Замкнутий контур RT-FI
; Дросельне регулювання; Електронне управління дросельною заслінкою з декількома режимами їзди
; Відношення діаметра до ходу; 1,29
; Клапани на циліндр; 4
; Запуск; Електронний запуск
;Холостий хід; 1700 ± 200 об / хв
; Запалювання; Інтегрована високоенергетична система запалювання з динамічним керуванням
; Відношення потужності до ваги; 0,144 кВт / кг
;Ступінь стиснення; 10,9: 1
;Система охолодження; рідинне охолодження
; Глушник; Однотрубна і цілісна конструкція
; Зчеплення; Мокре багатодискове - 7-дискова конструкція, прослизає муфта RT
;Коробка передач; 6 швидкостей
;Максимальна швидкість; 160 км / год - режими Sport і Track, 125 км / год - міський і дощовий режим
; Розгін; 0-2сек (швидкість в км / год): 46,77 км / год, 0-60 км / год (час в секундах): 2,93 с, 0-100 км / год (час в секундах): 7,17 с
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ; рама; Трубчаста рама, роздільне шасі
;Передня підвіска; Телескопічна вилка з перевернутим картриджем
;Задня підвіска; Двохважельний маятник з литого під тиском алюмінію, однотрубний газовий амортизатор з плаваючим поршнем
; Акумулятор; 12 В, 8 А год
;Передня фара; Bi-LED проектор, 30 Вт при 13 В
;Задній ліхтар; Світлодіод 4 Вт
; Приладовий щиток; Кластер з 5-дюймовим TFT-екраном
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА; Розмір обода (передній); MT 3.0x17
; Розмір обода (задній); MT 4.0x17
; Розмір шин (спереду); 110/70-ZR17 M / C 54 Вт безкамерна - Michelin ROAD 5
; Розмір шин (ззаду); 150/60-ZR17 M / C 66 Вт безкамерна - Michelin ROAD 5
; Гальма спереду; Диск 300мм пелюсткової типу з АБС
; Задній гальмо; Диск 240мм пелюсткової типу з АБС
; АБС; З 3 режимами їзди
;Гальмівна рідина; DOT 4
РОЗМІРИ, ВАГА І ОБСЯГ паливного бака; Висота; 1135 мм
; Довжина; 2001 мм
; Ширина; 786 мм
;Колісна база; 1365 мм
;Дорожній просвіт; 180 мм
; Висота сідла; 810 мм
;Споряджена маса; 174 кг
; Максимальне корисне навантаження; 130 кг
; Ємність бака; 11 л