Ми мчимося відкритими прямими, потім стисненим ліво-правим... Зачекайте, я забув згадати, він настільки подорослішав з новими технологіями на борту, оновленим двигуном, складним обладнанням ... і все це при невеликому стрибку в розрахунковому прайсі.
Я TVS Apache RR310 2021 року, спроектований з однією метою - «створений, щоб долати, створений, щоб перевершити».
До теперішнього часу стало зрозуміло, навіщо ми тут. Один байк, 14 кіл по стрімким контурам треку і кілька годин на оцінку. Тоді приступимо, але в зворотному порядку. Що під «новою» шкірою?
Той же самий 312-кубовий двигун зі зворотним нахилом, проте з очевидним оновленням BSVI. Виходна потужність у 34 к.с. і 27,3 Нм, без будь-яких обмежень на керованість, витонченість і чудову здатність мотоцикла зчіплюватися з асфальтом. Давайте розберемо усе по одному.
В мотоциклі тепер використовується технологія дросельної заслінки з керуванням по дротах (RBW) разом з налаштованим для гонок ковзаючим зчепленням - оновлення, що з'явилося в минулому році. RBW з електронним управлінням, в свою чергу, пропонує чотири режими їзди - спортивний, трек, міський та дощовий. Мотоцикл показує своє справжнє обличчя в перших двох режимах, де вихідна потужність максимальна з чітким відгуком на педаль газу і мінімальним втручанням ABS.
Щоб імпровізувати коефіцієнт корисності RR310, TVS пропонує міський режим і режим дощу, де ви отримуєте приглушену пікову потужність 25,8 к.с. і більше втручання ABS. У той час як RR310 здатний регулярно наїжджати на 150+ на спідометрі, в цих режимах вам доведеться жити зі швидкістю 125 км / год. Проте, ймовірно, що пробіг також значно виросте. Зачекайте, закрийте дросель, переведіть режим їзди на льоту і дайте волю RR310.
Крім того, в Apache RR310 використовується технологія Glide Through Plus, яка дозволяє водієві рухатися без будь-яких натискань на педаль газу або зчеплення. Обмеження до певних швидкостей, функція планування була включена, щоб зменшити втому при повзучому русі.
Ніяких доопрацювань в механіці - передня вилка KYB, задній регульований моноамортизатор, решітчаста рама, двоканальна АБС - хоча дрібниці були доопрацьовані, і, на щастя, в правильному напрямку. Прогресивні гальма пропонують щильний затиск, в той час як переднє демпфірування значно зменшилося.
Чого не вистачає? Напевно, конкурентів... Наприклад якщо Apache RR310 хоческластиконкуренцію помаранчевої бригаді Duke.
Аеродинамічна стійка з точеним паливним баком дійсно допомагає в чаклунстві треку. Немов дзьоб голова з дводіапазонними лампами тепер знаходить знімне лобове скло. Ми трохи перейдемо до технологій.
Що ви думаєте про цю нову колірну схему? Я, звичайно ж, знайшов двоколірний Titanium Black з ультрасучасною графікою RR на панелях кузова привабливим. Сіро-чорний 2021, як по мені, цікавиший за чисто чорний 2020. Сідло висотою 810 мм однаково з точки зору амортизації, агресивної стійки, а задні підніжки зваблять вас часто вибирати ергономіку, натхненну гонками.
Передній обтічник спожив трохи стероїдів, так як ви виявляєте, що ці повітрозабірники і зяброві отвори набрали деяку мускулатуру.
Затискачі збережені, але ви отримуєте абсолютно нові перемикачі в блоці перемикачів, які допоможуть вам переміщатися по новому 5-дюймовому TFT-дисплею гоночного комп'ютера, завантаженому корисними дрібницями. Різні режими їзди показані в різних кольорах, доступних в денному і нічному режимах. Говорячи про режими, ви дійсно отримуєте деяке передозування класних даних в кожному з них.
Він інтерактивний і інтуїтивно зрозумілий, і, на щастя, до нього легко отримати доступ за допомогою кубиків перемикання. Ми мигцем бачили недавню серію Apache RTR, але вона виглядає краще, містить більше даних і, безумовно, дуже цікава. Такі цифри, як максимальна швидкість, час проходження кола, положення передачі, нагрів двигуна, рівень палива, середня швидкість і ефективність, дані ABS, годинник, інформація про поїздку і нагадування про обслуговування - є стандартними. Підключайтеся за допомогою програми SmartXConnect з підтримкою Bluetooth через свій смартфон Apple або Android і досліджуйте нескінченні функції, такі як навігація, телеметрія гонки, з'єднання викликів і багато іншого. І все це з'явиться ось ось у нас, запуск триває.
Останній виклик:
Значить, я тобі сподобався, чи не так? Я був у захваті від їзди на гоночній трасі, змушував вас постійно відчувати себе пов'язаним з треком, і як завжди, крутим,та тримючим усе під конторолем. Я знаю, що ріс не кіньми, але те, як ви впораєтеся з ними, додасть впевненості кому завгодно. Я виглядаю краще, відчуваю себе вишуканим і я краще, ніж будь-коли; Я TVS Apache RR310 2021 року, конкуренти, будьте обережнішими.
Источники:
Times of India
The Hindu