Ми обіцяли розповідати вам не тільки про TVS, і на цей раз розмова піде про Індію і більшість світових мото-гравців.
Індія - країна, де люди рахують гроші, тому, коли виробники мотоциклів вирішили вийти на цей ринок, вони усвідомлювали весь ризик. На щастя, ризик виправдався, люди стали вкладатися в покупку байків преміум класу, один за іншим нові виробники з'являлися на індійському субконтиненті, щоб продемонструвати потужність своїх мотоциклів.
На сьогодні Індія є країною яка найбільш динамічно розвивається. З 2010 року на ринку Індії спостерігається тільки підйом. Завдяки покращеній сільській інфраструктурі і зростаючого рівня доходів зросла і купівельна спроможність людей з маленьких міст і сіл. Протягом 10 років переважна більшість виробників мали свої заводи і фабрики в Китаї.
У 2017 Індія перевершила Китай за кількістю проданих за рік мотоциклів і скутерів: 17,7 мільйону (близько 48000 примірників на рік). У Китаї цей показник склав 16,8 мільйона.
Індія стала найбільшим ринком двоколісного транспорту, тому багато компаній з усього світу перенесли своє виробництво саме сюди.
Компанія Harley Davidson збирає свої моделі Street в Індії, а також деякі моделі для місцевого ринку. BMW Motorrad вступила в партнерські відносини з TVS Motors для виробництва і розповсюдження мотоциклів невеликого обсягу, починаючи з моделі G 310R / GS від BMW і Apache RR310 від TVS.
TVS Motor - це третій за розміром індійський виробник двоколісної техніки і десятий в світі! Саме TVS баварці вибрали в якості партнера для виробництва цих моделей. Одноциліндровий двигун розвиває 34 к.с., Максимальна швидкість 145 км / год. Гальмівні механізми носять марку Bybre (ліцензійний продукт компанії Brembo), двоканальна АБС Bosch і передня вилка перевернутого типу. Плюс вивірена ергономіка, європейський дизайн, магія! І ціна на BMW в межах розумного, а на близнюка з TVS взагалі солодка.
Також в Індії виробляється найбільша кількість мотоциклів Honda: 6,4 мільйона. Всі члени великої японської четвірки мають тут заводи для виробництва мотоциклів на експорт. На превеликий подив усіх, компанія Yamaha навіть вирішила почати поставки вироблених в Індії мотоциклів на національний ринок Японії. З метою невеликого експерименту Yamaha відправили до Японії 300 мотоциклів Yamaha YZF-R15. Японський виробник хоче оцінити попит на вироблену в Індії техніку, а також потреби місцевих мотоциклістів. Мотоцикл YZF-R15 виробляється на фабриці в Сураджпуре, Індія. Крім спортивного мотоцикла Yamaha YZF-R15 поставлятися будуть і інші моделі, включаючи FZ16.
Компанія «Suzuki Motorcycle India» виготовила понад трьох мільйонів мотоциклів на індійському заводі. В Індії великою популярністю користуються мотоцикли серії «Gixxer», а також малокубатурних скутери Suzuki. Завод компанії в Гургаоне, Індія, виробляє приблизно 540 000 мотоциклів на рік. Японський виробник планує продовжувати нарощувати обсяги. Також відомо, що розташована в Індії компанія Bajaj Auto виробляє мотоцикли KTM, на заводі Чакан. Потім ці мотоцикли продаються по всьому світу. Також завод Bajaj виробляє мотоцикли бренду Husqvarna, після того, як KTM поглинули Husky в 2013 році. Benelli, ще один італійський виробник (хоча і належить китайській фірмі) відкриває виробничий цех в Індії. В партнерстві з компанією Adishwar Auto Ride India-Mahavir Group Benelli продаватимуть свої мотоцикли виключно на території Індії.