Пригодницький байк на базі TVS Apache RR310 дебютує в наступному році
Майбутній пригодницький мотоцикл TVS матиме той же двигун і платформу, що і Apache RR310, і буде конкурувати з KTM 250 Adventure. У 2017 році TVS представила на індійському ринку свою флагманську модель Apache RR310. Мотоцикл був розроблений спільно TVS і BMW Motorrad, а в 2018 році на його основі з'явилося ще два мотоцикли BMW - G 310 R і G 310 GS. У той час як перший - голий стритфайтер, другий - мотоцикл для пригод. Навпаки, TVS є повністю обладнаний спортивний туристичний мотоцикл. У майбутньому BMW представить повністю обтічний варіант спортивного мотоцикла G310, який, як очікується, буде називатися G 310 RR. Що стосується TVS, то вона також розширить свою лінійку, випустивши нові моделі на цій платформі. Н. Радхакришнан, директор і головний виконавчий директор компанії TVS Motor, заявив раніше в цьому році, що нові мотоцикли на базі платформи RR310 знаходяться на розгляді до 2021 року. Ці нові моделі будуть включати голий вуличний винищувач і пригодницький мотоцикл. З ростом популярності пригодницьких велосипедів в Індії ми очікуємо, що TVS дуже скоро вийде на цей ринок. Очікується, що цей новий байк ADV буде коштувати менше, ніж його аналог Beemer, і може стати прямим конкурентом KTM 250 Adventure і майбутнього мотоцикла Hero 300cc. Мотоцикл TVS Adventure буде оснащуватися одним і тим же реверсивно-похилим 312,2-кубовим одноциліндровим чотирициліндровим двигуном, що розвиває максимальну потужність 34 к.с. і максимальний крутний момент 27,3 Нм. Він буде поставлятися в парі з 6-ступінчастою коробкою передач, з прослизають зчепленням, налаштованим для гонок, доступним в стандартній комплектації. На мотоциклі також буде двухканальная АБС. Ми також очікуємо, що байк буде пропонувати фірмову технологію Smart Xonnect разом з системою управління автомобілем (в тому числі з режимами їзди). Він також отримає багатобарвний TFT-дисплей, такий же, як на Apache RR310. Налаштування підвіски буде аналогічна RR310, із золотистою передньою вилкою USD і задньою підвіскою з моноамортизатором, але з більш довгим ходом на обох кінцях. TVS може також черпати натхнення зі свого ралійного мотоцикла Дакар для майбутнього мотоцикла. TVS був першим індійським виробником, який взяв участь у виснажливому ралі ще в 2015 році. Ми очікуємо, що деякі ралійних-орієнтовані технології проникнуть в дорожній мотоцикл. Що стосується ціни, ми очікуємо, що вона виросте приблизно до рупій. Відмітка в 2,6 лакхов - це лише тінь від нового BMW G310 GS, що відповідає стандарту BS6.