TVS Apache RTR 200 4V
Зовні нова версія відрізняється від популярної моделі TVS Apache RTR 200 4V хіба що біло-зеленим забарвленням і написами Ethanol на паливному баку. Але 200-кубовий одноциліндровий двигун серйозно доопрацьований: у нього підвищена ступінь стиснення і збільшена продуктивність системи двухточечного уприскування.
В результаті паспортні дані майже повністю збігаються з бензиновою версією: 20,7 к.с. потужності, 18,1 Нм крутного моменту і максимальна швидкість 129 км / ч. Про напевно що збільшився витраті палива фірма скромно замовчує. Відомо лише, що викид шкідливих речовин у модифікації на етанолі знижений на 35%.
Вирішальним же аргументом для індійських покупців повинна стати ціна палива: етанол в Індії зараз на 62% дешевше бензину, так як проводиться з місцевих рослинних продуктів, а не з імпортованої нафти. Хоча сам «алкогольний» мотоцикл спочатку дорожче: 120 тисяч рупій (111 тисяч рублів за нинішнім курсом) проти 110 тисяч за бензинову версію.
Спочатку TVS Apache RTR 200 Fi E100 будуть пропонувати лише там, де більш-менш розвинена інфраструктура заправок етанолом, - в індійських штатах Махараштра, Карнатака і Уттар Прадеш. Але на черзі напевно ще і бразильський ринок, де мотоцикли, що працюють на бензоетанольной суміші, присутні з 2009 року: продукцію фірми TVS в Бразилії випускає місцева компанія Dafra.
Олег Меньщиков